Generelt
24. september 2008, 11.21
Socialdemokratiet på Samsø kæmper videre med ny bestyrelse
Jørgen Holm Jakobsen
Marcel Meijer ny formand
Socialdemokratiet på Samsø afholdt tirsdag aften en ekstraordinær generalforsamling på Nordgården i Onsbjerg. Der var mødt 15 medlemmer op heraf et par helt nye.
FOR ABONNENTER













